Saturday, 16 December 2017
Меню
Главная
Попечительный совет
Крізь віки та кордони
Музика в Різдво
Творческая лаборатория
Музыкальные автографы
Украинские акварели
Детский уголок
Город
Закулисье
Контакты
Партнеры

Поиск

в интернете
на сайте

 

КИЕВСКИЕ ВЕДОМОСТИ


03.04.2008

         Если закон о спонсорстве не примут, академическая музыка умрет. (Так считают участники интернационального проекта „Митці – за духовне відродження України”).–Середенко А., Илюнин А., Науменко А., Питулько Д., Кучеренко Л. „Меломани, які нещодавно побували на концерті піаністки Г. Середенко, квартету „ATRIUM” та Національного симфонічного оркестру під керуванням В. Сіренка (у рамках благодійного проекту піаністки Г. Середенко) у Колонному залі ім. М. Лисенка Національної філармонії України, навіть не підозрювали, які невеселі думки прийшли в голову головним учасникам після успішного виступу, овацій та квітів... Вони вже дали 12 спільних камерних концертів у містах України, і всюди їх супроводжував успіх.

         Здавалося б, слід радіти й будувати подальші спільні плани. Але наша дійсність ставить під сумнів існування цієї творчої співдружності”. (Розповідаючи про причини сумнівів, Г. Середенко, зокрема, зазначила, що „організація останнього концерту висвітила проблеми, пов’язані з можливостями виживання культури в нашій країні. Стало очевидним, що продовження давніх традицій, закладених ще у ХХ столітті, сьогодні нікого не цікавить. Перш за все – в Україні досі не прийнято закону про спонсорство. Для бізнес-компаній є збитковим допомагати мистецтву. Доки закон не приймуть, академічна музика буде вмирати...

         Є й соціальний аспект – виховання підростаючої зміни. Недавно Міністерство культури і туризму прийняло дуже дивну постанову, що забороняє випускникам консерваторії гарти в рамках екзаменів та академічних концертів у стінах свого рідного вузу разом зі студентами (щоб вони не попросили грошей за свій виступ?). Внаслідок цього розпадаються ансамблі, виплекані роками, де, скажімо, двоє учасників уже випустилися, а ще двоє – ще навчаються. І педагог не має права „приєднати” незрілих молодших виконавців до більш досвідчених старших. Як же тоді виховувати спадкоємність, зберігати школу?..”).


Top! Top!